torsdag 27 mars 2014

Webshopen är öppen!

Jag har Vab-at denna vecka med sjuk son så allt blev lite framskjutet, men nu har jag öppnat shopen, med nya produkter men också med en del samma från sist den var öppen.
Nu har vi inte testat hur det fungerar att beställa från Finland. Men betalar man med ett visakort borde det gå att välja utlandsbetalning.
Den versionen som jag nu har på shopen visar inte heller priser i Euro. Men kursen brukar vara där runt 8,8. Dividera alltså priset med det.

Nya produkter kommer efterhand. Sen har jag ingen massproduktion heller så vissa varor finns i begränsad mängd, ibland i bara ett ex.
Så vill ni ha ett unikt plagg sytt med omsorg, passa på och beställ  :)
Är det nåt problem, bara ta kontakt.
Alla mina uppgifter finns i shopen under nyheter.

Välkomna in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar