måndag 29 oktober 2012

Webbutiken

stängd ännu. Vi funderar på att flytta till ett billigare ställe. Som det är nu är det mest utgifter där, och lite beställningar.
Jag får ändå de flesta beställningar via sybloggen och min facebook sida.
Om man går på foton på fb sidan finns det mesta jag sytt ifall ni vill beställa ngt from. nästa vecka.
Då borde jag vara redo för beställningar igen  :)

Idag har jag sytt några par fodrade fleecevantar. De är beställda men det kunde ju vara en produkt att sy mer av.

Sen har jag ett ganska stort projekt som väntar, en fodrad väska med dragkedja och långt handtag.
Den ska jag försöka hinna börja på med i morgon efter att jag varit till stan på lite ärenden.

"Företagsamma kvinnor i Tornedalen" som jag är med i har frukostmöte kl 8.
Då ska vi planera vidare på julförsäljningen i stan i dec. Det blir säkert en spännande vecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar