tisdag 10 januari 2012

kombinerad tights-kjol

lite smågulligt blev det här plagget måste jag säga.
strl 62. jag syr dem i strl 50-86
Jag kan kombinera med andra färger enl. önskemål.

Kanske nån tycker jag syr för många olika plagg. Men jag testar helt enkelt vad jag sen ska fortsätta sy, vad som blir efterfrågat.
Min kollektion blir lite mindre sen. Men visst..önskemål får ni ha ändå, det är alltid roligt också att sy personliga plagg.

Jag har också fått önskemål om vuxenkläder. Det är inte aktuellt i detta skede, men vad det blir sen, det får framtiden utvisa.
Jag kan avslöja att jag har nåt på g, ska sy ett plagg så får vi se.

Önskemål om ändringar och lagningar av kläder har också kommit. Här finns faktiskt ingen "syfix", så det skulle behövas.  Men jag lovar inget..ännu.

Priserna måste jag också få ordning på. De kan komma att justeras sen jag väl kommer igång på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar